Pocta predkom


Naše rody na rodopisnom webe korene skompletizované

10.04.2022 17:29

Výsledky rodopisného bádania sa snažím dávať na internet, aby poslúžili ďalším záujemcom a prípadne, aby mi spolupráca pomohla doplniť to, čo mi tu chýba, alebo riešiť to, čo tu je neurčité alebo chybné. Dnešným dňom som naplnil informáciami všetky naše rody, ktoré sú mi známe. Jedná sa o približne 330 rodov, pričom o niektorých som získal a zverejnil dostatok poznatkov a o niektorých viem toho pomenej, prípadne takmer nič. Súbor našich rodov nie je uzavretý, určite ešte budú pribúdať predkovia v niektorých ženských vetvách, kde zatiaľ poznáme len krstné mená matiek. Taktiež budem dopĺňať zverejnené informácie o poznatky, ktoré budem postupne získavať, napr. z literárnych alebo študentských prác, ktorých téma bude spojená s našimi predkami. Taktiež napredujúca digitalizácia prináša nové zdroje so starými údajmi, listinami a pod. Preto zmeny na tomto rodopisnom webe budú prichádzať. Naši predkovia nebudú zabudnutí.

—————

Späť